Direct zelf doen
Ik wil digitaal een schade melden
Ik wil een groene kaart aanvragen
Ik wil een klacht indienen
Ik wil inloggen in Acura Automeld
Ik wil inloggen in meldportaal MS Amlin
Ik wil inloggen in Verzuimsignaal
Ik wil inloggen in Uw Polismap
Wijziging doorgeven?
Regel onderstaande zaken helemaal zelf!
Ik wil mijn adres wijzigen
Ik wil mijn bankrekeningnummer wijzigen
Ik wil mijn contactgegevens wijzigen
Ik wil de betaalmethode wijzigen
Ik wil mijn tussenpersoon machtigen
Staat je vraag hier niet tussen? Of wil je graag een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met je tussenpersoon!
Noodgeval melden?
Heb je een noodgeval waarvoor de brandweer en politie niet komen, je jouw tussenpersoon niet kunt bereiken en je wél dringend hulp nodig hebt bij schade? Neem dan contact op met een van onze partners om de schade zoveel mogelijk te beperken. Denk aan:
- Je kelder is ondergelopen met regenwater en moet worden leeggepompt;
- Er is een waterleiding gesprongen en het water moet worden weggepompt;
- Er is ingebroken en je wilt een noodvoorziening aanbrengen;
- Het dak van je carport staat op instorten vanwege een dik pak sneeuw.
Je kunt onze partners 24 uur per dag, zeven dagen per week bereiken.
Heeft u een noodgeval waarvoor de brandweer en de politie niet komen en u kunt uw tussenpersoon niet bereiken, maar hebt wel dringend hulp nodig?
Neem dan contact op met Hommeles Expertise B.V. via 085-064 5820 (kies buiten kantoortijden voor optie 2). Zij helpen u graag met het opstarten van de eerste begeleiding.
Je hebt schade aan je gebouw of spullen in het gebouw. Wat nu?
Het is natuurlijk erg vervelend als je schade hebt. In onderstaande brochure (middels de button) vind je informatie over onze schaderegeling. Heb je na het lezen nog vragen? Stel ze aan ons, je verzekeringsadviseur of aan je schade-expert.
Betalingsachterstand op je verzekering?
Het kan een keer gebeuren dat je niet voldoende saldo op je rekening hebt staan. We kunnen jouw premie dan niet incasseren en je kunt het zelf ook niet overmaken. Als je de premie niet betaald hebt, heb je een betalingsachterstand. Je ontvangt van ons dan een betalingsherinnering.
Veelgestelde vragen
Van iedere factuur ontvang je ook een eerste en tweede herinnering. Indien je communicatie via de mail gaat kan deze in je ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Wij adviseren je om deze na te kijken.
Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon kan je helpen om de gevolgen van de verhuizing op je verzekeringen met je door te spreken. Mogelijk wens je aanvullende verzekeringen en/of dienen de bestaande verzekeringen gewijzigd te worden.
Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Zij kunnen je van uitgebreid advies voorzien en uitleggen welke dekkingsmogelijkheden er zijn.
Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Het internationale verzekeringsbewijs wordt meegestuurd met de polis en ieder jaar op de hoofdpremievervaldatum. Je kunt deze dus in de meeste gevallen in PDF formaat terugvinden in de e-mails die je eerder via Acura heeft ontvangen. Je kunt ook inloggen in de Zekerheden App. Daar kun je eveneens eenvoudig het internationale verzekeringsbewijs downloaden. Indien je in de tussentijd wijzigt van voertuig, ontvang je bij ontvangst van het nieuwe polisaanhangsel, ook je nieuwe verzekeringsbewijs.
Inloggen op Acura kan via de volgende link.
Je kunt een account aanmaken met je e-mailadres, geboortedatum en relatienummer. Vervolgens sturen wij je een 10-cijferige code sturen om dit aangemaakte account te activeren.
Je polisvoorwaarden worden digitaal meegestuurd met je polis. Wij adviseren je om in de historie van je mailbox te kijken. Vermoedelijk tref je daar een e-mail aan waarbij ook de polisvoorwaarden zijn bijgesloten. Daarnaast hebben wij voor jou een omgeving gemaakt waarbij je de polisvoorwaarden, zoals die genoemd staan op je polisblad, nog eens rustig na kunt lezen.
Via de Zekerheden App of Uw Polismap kun je je polissen en polisvoorwaarden inzien.
Kom je hier niet uit? Dan adviseren we je contact op te nemen met je tussenpersoon. Weet je niet wie je tussenpersoon is en kun je ook geen e-mails terugvinden in je mailbox? Dan kun je ons bellen via 088-7654000. Wij zoeken de gegevens er dan voor je bij.
Je tussenpersoon is degene waar je je verzekeringen hebt ondergebracht en die jou heeft geadviseerd over je verzekeringen. De gegevens van je tussenpersoon kun je terugvinden op je polisaanhangsel of in de begeleidende e-mail.
Hiervoor kun je gebruikmaken van de Zekerheden App of Uw Polismap. Hier kun je je polisoverzicht en polis/groene kaart in pdf-vorm inzien, en eventueel afdrukken.
Kom je hier niet helemaal uit? Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon heeft altijd toegang tot je verzekeringsgegevens en kan eenvoudig een kopie van je polis verstrekken.
Wij hebben voor jou een uitgebreide informatiepagina gemaakt. Je vindt alle informatie op deze pagina.
De gegevens van je tussenpersoon kun je eenvoudig terugvinden op het polisaanhangsel of de daarbij behorende begeleidende brief of e-mails. Wij kunnen niet in de agenda van je tussenpersoon en dus ook geen afspraak voor je maken. Op de website van je tussenpersoon kun je veelal de contactgegevens terugvinden en een terugbelverzoek achterlaten of een e-mailadres terugvinden.
Natuurlijk vinden wij het jammer als je je polis op wilt zeggen. Wij adviseren je om hiervoor contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon kan de gevolgen van de opzegging met je doorspreken.
Ga eerst naar de website van Verzuimsignaal. Voer daarna uw persoonlijke inlogcodes in. Het betreft een loginnaam en een wachtwoord. Zo komt u in uw verzuimsysteem, namelijk Verzuimsignaal. Zichtbaar worden uw bedrijfsgegevens en ingevoerde werknemers. Indien u uw gegevens kwijt bent vernemen wij dat graag.
Voor een uitleg van Verzuimsignaal kun je deze snelgids bekijken.
Inloggen op Uw Polismap kan via de volgende link.