Bespreek het met je adviseur
De bij Acura aangesloten adviseur behartigt jouw belangen. Je adviseur is je eerste aanspreekpunt. Bespreek daarom eerst met je adviseur wat er speelt, mogelijk kan hij het probleem voor je oplossen.
De bij Acura aangesloten adviseur behartigt jouw belangen. Je adviseur is je eerste aanspreekpunt. Bespreek daarom eerst met je adviseur wat er speelt, mogelijk kan hij het probleem voor je oplossen.
Kom je er met je adviseur niet uit? Dan kun je de klacht aan ons voorleggen. We zullen je klacht dan zo snel en goed mogelijk behandelen. Je kunt schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtencommissie ter attentie van onze directie via kwaliteit@acura.nl. Door je klacht te melden, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en waar nodig maatregelen nemen.
Als je een klacht indient bij onze klachtencommissie, dan zal onze klantencoördinator deze behandelen. Binnen drie werkdagen ontvang je een bevestiging dat je klacht bij ons is binnengekomen en welke stappen we gaan ondernemen. De klachtencoördinator zet de interne klachtenprocedure in gang.
Je ontvangt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen van ons een reactie op je klacht. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zal onze klachtencoördinator je hiervan tijdig op de hoogte stellen. Alle correspondentie en processen leggen we vast in een dossier en wordt vertrouwelijk behandeld.
In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag.
Via de Zekerheden App of Uw Polismap kun je je polissen en polisvoorwaarden inzien.
Kom je hier niet uit? Dan adviseren we je contact op te nemen met je tussenpersoon. Weet je niet wie je tussenpersoon is en kun je ook geen e-mails terugvinden in je mailbox? Dan kun je ons bellen via 088-7654000. Wij zoeken de gegevens er dan voor je bij.
Wij hebben voor jou een uitgebreide informatiepagina gemaakt. Je vindt alle informatie op deze pagina.
Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon kan je helpen om de gevolgen van de verhuizing op je verzekeringen met je door te spreken. Mogelijk wens je aanvullende verzekeringen en/of dienen de bestaande verzekeringen gewijzigd te worden.
Via de Zekerheden App of Uw Polismap kun je je polissen en polisvoorwaarden inzien.
Kom je hier niet uit? Dan adviseren we je contact op te nemen met je tussenpersoon. Weet je niet wie je tussenpersoon is en kun je ook geen e-mails terugvinden in je mailbox? Dan kun je ons bellen via 088-7654000. Wij zoeken de gegevens er dan voor je bij.
Hiervoor kun je gebruikmaken van de Zekerheden App of Uw Polismap. Hier kun je je polisoverzicht en polis/groene kaart in pdf-vorm inzien, en eventueel afdrukken.
Kom je hier niet helemaal uit? Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon heeft altijd toegang tot je verzekeringsgegevens en kan eenvoudig een kopie van je polis verstrekken.
Hiervoor kun je gebruikmaken van de Zekerheden App of Uw Polismap. Hier kun je je polisoverzicht en polis/groene kaart in pdf-vorm inzien, en eventueel afdrukken.
Kom je hier niet helemaal uit? Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon heeft altijd toegang tot je verzekeringsgegevens en kan eenvoudig een kopie van je polis verstrekken.
Wij zetten ons iedere dag in om het beste uit onze dienstverlening te halen. Daar mag je van verzekerd zijn.
Bel ons 088 7654 000Na ontvangst van het contactformulier nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.