Ons nieuwe merkverhaal

We hebben onze identiteit vastgesteld met behulp van de Golden Circle van Simon Sinek. Een interessant traject om te doorlopen met een deel van ons team. Samen hebben we onze kern vastgesteld: waarom doen we eigenlijk wat we doen? Onze conclusie: wij faciliteren en we zijn dienstbaar, dat geeft ons bestaansrecht en daar zijn we groot mee geworden. Op basis hiervan is ons nieuwe merkverhaal bepaald. Dit merkverhaal draagt uit wie we zijn en hoe wij de toekomst samen met jou tegemoet willen gaan.

Kijk je met ons mee? Tip: zet je geluid aan.

Bekijk onze merkvideo

Onze nieuwe uitstraling

Je ziet het natuurlijk al, onze uitstraling is compleet vernieuwd. Deze nieuwe uitstraling sluit aan op ons merkverhaal en wie we zijn. We zijn trots op deze nieuwe look, waarmee we onze persoonlijke manier van werken nog meer willen  benadrukken.

Kijk zeker ook even bij onze medewerkers; je vertrouwde gezichten binnen Acura vind je hier terug.

Naast deze website, zijn ook onze LinkedIn pagina en onze digitale nieuwsbrief vernieuwd. Dezelfde stijl zie je vanaf nu overal terug: ook op documenten die je vanaf nu van ons ontvangt. Zie je toch nog ergens ons oude logo? Laat het ons gerust even weten!

Aanmelden nieuwsbrief Volg ons op LinkedIn

Onze partners

We hebben dit traject niet alleen doorlopen. Samen met de bedrijven van HUB73, aangestuurd door Willems Projectmanagement, is deze volledige verandering doorgevoerd: