Acura
Voor tussenpersonen Voor verzekerden Hoe kunnen wij je helpen?
  • Over Acura
    • Ons verhaal
    • Onze mensen
    • Partnerships
    • Werken bij Acura
  • Kwaliteit en wetgeving
    • Raad van Advies
    • Fraudebeleid
    • Privacyverklaring
    • Klachtenprocedure
  • Voor Assurantietussenpersoon
    • Producten
    • Diensten
  • Service
    • Inloggen Extranet
    • Contact
    • Bel me terug verzoek
    • Contactgegevens per afdeling
    • Onze bereikbaarheid
    • Zekerheden App
  • Service voor assurantietussenpersonen

    Wij zijn dienstbaar en we faciliteren. Dat zit in ons bloed, dat geeft ons bestaansrecht en daar krijgen we energie van. Zonder jou - de adviseur - bestaat er geen Acura.

    Service voor assurantietussenpersonen
  • Service voor verzekerden

    Wellicht heb je post gekregen van ons of heb je de naam Acura op je bankafschrift zien staan. Dat kan: dan ben je verzekerd bij een van onze partners. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met je tussenpersoon.

    Service voor verzekerden

Tussenpersoon tevredenheidsonderzoek

Stap 1 van 14

7%

Waarom het tussenpersonentevredenheidsonderzoek?

Beste adviseur,

net zoals voorgaande jaren willen wij inzichtelijk krijgen wat er goed gaat in onze samenwerking en waar nog ruimte is voor verbetering. Daarbij willen wij ook verifiëren of de verbeteringen die wij hebben doorgevoerd hebben geleid tot een hogere klanttevredenheid.

Een optimaal tevredenheidsonderzoek voor jezelf?
Dat kan! Houd bij het invullen rekening met de volgende zaken:
- Vul het tevredenheidsonderzoek namens jezelf in en niet voor het gehele kantoor (indien er meerdere personen werkzaam zijn). Het is echt crucicaal dat er minimaal een deelnemer reageert per functie. Dat geeft het meest objectieve beeld qua trend in goede- en verbeterpunten
- Motiveer jouw collega’s om deel te nemen. Het kost slechts 10 minuten van je kostbare tijd. Alle deelnemers krijgen sowieso de conclusie en verbeteracties toegestuurd.

Alvast bedankt voor jouw hulp en succes met het invullen.

Met vriendelijke groet,

Ronnie Krösschell
Partner en operationeel manager

Ons verhaal
Wij zijn dienstbaar en we faciliteren. Dat zit in ons bloed, dat geeft ons bestaansrecht en daar krijgen we energie van. Zonder jou, de adviseur, bestaat er geen Acura.

Onze visie
Wij willen de beste kleine serviceprovider blijven en zijn van Nederland.

Klantbeloften
Onze klantenbeloften vormen de basis die onze visie mogelijk maakt:
- Actief
- Deskundig
- Persoonlijk

Profiel

1. Vul hier je gegevens in:

Associatie

2. Welke drie woorden (graag termen of zinnen invullen) schieten je te binnen als je aan het Acura denkt?

Aanbeveling

1 = Totaal niet aanbevelen / 10 = Heel erg aanbevelen

Onze klantbeloften

De komende vragen gaan over onze klantbeloften.

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Performance

De komende vragen gaan over de diverse afdelingen waar je mogelijk mee samenwerkt. Als je (nog) niet bekend bent met de afdeling kan je 'niet van toepassing' aangeven
Afdeling Schade

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Performance

De komende vragen gaan over de diverse afdelingen waar je mogelijk mee samenwerkt. Als je (nog) niet bekend bent met de afdeling kan je 'niet van toepassing' aangeven
Afdeling Acceptatie particulier

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Performance

De komende vragen gaan over de diverse afdelingen waar je mogelijk mee samenwerkt. Als je (nog) niet bekend bent met de afdeling kan je 'niet van toepassing' aangeven
Afdeling Acceptatie zakelijk

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Performance

De komende vragen gaan over de diverse afdelingen waar je mogelijk mee samenwerkt. Als je (nog) niet bekend bent met de afdeling kan je 'niet van toepassing' aangeven
Afdeling Provinciaal

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Performance

De komende vragen gaan over de diverse afdelingen waar je mogelijk mee samenwerkt. Als je (nog) niet bekend bent met de afdeling kan je 'niet van toepassing' aangeven
Afdeling Deskaccountmanagement

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Performance

De komende vragen gaan over de diverse afdelingen waar je mogelijk mee samenwerkt. Als je (nog) niet bekend bent met de afdeling kan je 'niet van toepassing' aangeven
Afdeling Beurs - Inkoop

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Performance

De komende vragen gaan over de diverse afdelingen waar je mogelijk mee samenwerkt. Als je (nog) niet bekend bent met de afdeling kan je 'niet van toepassing' aangeven
Telefoonservice

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Extranet

Geef hieronder aan welk cijfer je de volgende deelonderwerpen zou willen geven.

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Ondersteuning en proces

Geef hieronder aan welk cijfer je de ondersteuning door Acura zou willen geven.

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

1 = Totaal niet tevreden / 10 = Heel erg tevreden

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.









Acura
088 7654 000
klantenservice@acura.nl
Connect ons op Linkedin
Menu
  • Over Acura
  • Bereikbaarheid
  • Zekerheden App
  • Downloadplein
  • Voor verzekerden
  • Voor assurantietussenpersoon
  • Kwaliteit en wetgeving
  • Service
  • Polisvoorwaarden
  • Support op afstand
Contact opnemen
Bezoekadres:

Pettelaarpark 110
5216 PS ’s-Hertogenbosch

Postadres:

Postbus 1015
5200 BA 's-Hertogenbosch

Summa Groep
  • Acura
  • APS Pensioen & Inkomen
  • Summa Adviesgroep
© 2025 Acura. Alle rechten voorbehouden
  • Algemene voorwaarden
  • Cookieverklaring
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Sitemap