Acura Adviseur

Klanttevredenheidsonderzoek

Meten is weten en dat weten wij als geen ander. Tevredenheid van uw klanten levert uw bedrijf een beter resultaat op. Binnen Acura zetten wij ons in om iedere dag het beste uit ons zelf te halen.

Opgeteld de beste!

Voor uw klant is het moment van de waarheid vaak daar als hij een schade meldt. Ook als blijkt dat een schade niet gedekt is, is het belangrijk de verzekerde hierover goed en zorgvuldig te informeren. De resultaten van onze schadeafwikkeling in 2015 treft u hieronder aan. Indien u meer over dit onderzoek wilt weten, kunt u contact opnemen met de manager van onze schadeafdeling de heer Ronnie Krösschell.

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2015

Acura Assuradeuren - Postbus 156 - 5490 AD Sint-Oedenrode - t 088-7654000 - f 088-7654099 - e info@acura.nl - KvK: 17181722 - AFM: 12012150

Top