Acura Adviseur Extranet

Rol van serviceprovider steeds belangrijker

05 Februari 2018

Volgens Bureau DFO wordt de rol van serviceproviders steeds belangrijker. Transparantie, een hoger rendement en de focus op advies zijn redenen voor adviseurs om samen te werken met een serviceprovider.

Waarom samenwerken met Acura loont

Uit het onderzoek van Bureau DFO blijkt dat veel adviseurs een hoger rendement behalen door samen te werken met een serviceprovider. Van de aangesloten adviseurs van Acura geeft 73% aan een hoger rendement te halen door de samenwerking. Daarnaast focussen adviseurs zich steeds meer op advies en klantcontact en backofficewerkzaamheden worden overgedragen aan een serviceprovider. Ondanks deze ontwikkelingen moeten wij het verschil blijven maken.

Onze mensen maken het verschil

Juist in deze tijd waar digitalisering als vanzelfsprekend wordt ervaren zijn het de mensen die het verschil maken. Inleven in de situatie van de klant en denken in oplossingen zijn daarin van cruciaal belang. Binnen Acura hebben wij afspraken gemaakt om ervoor te zorgen dat de klant zo goed mogelijk geholpen wordt. Zo laten wij klanten niet onnodig wachten, beantwoorden wij de telefoon zo snel mogelijk en tutoyeren we niet. Daarnaast vragen wij door om de echte klantvraag naar boven te halen waardoor we ook een goed antwoord of oplossing kunnen geven. Het zijn onze mensen die het verschil maken voor u en uw klanten.

Terug

Acura Assuradeuren - Postbus 156 - 5490 AD Sint-Oedenrode - t 088-7654000 - f 088-7654099 - e info@acura.nl - KvK: 17181722 - AFM: 12012150

Top