Resultaten Performanceonderzoek DFO 2019
Jaarlijks voert Bureau DFO een onderzoek uit naar de performances van Serviceproviders. Ook dit jaar heeft Acura meegedaan aan het onderzoek. We scoren gemiddeld een mooie 7,4.
Mooie resultaten
We zijn trots op de mooie resultaten uit het onderzoek. Vooral als
het gaat om procesondersteuning en behoud van klanten zien we een stijgende
lijn ten opzichte van vorige jaren. Met name op onderstaande onderdelen
scoren we hoog:
- Reageert snel en correct op vragen
- Biedt goede mogelijkheden om producten voor de particuliere markt te vergelijken op prijs en voorwaarden
- Heeft een goed functionerend extranet
- Versterkt kwaliteitsbeleving van consumenten over diensten kantoor
Impact Serviceproviders neemt toe
Volgens bureau DFO is het de verwachting dat de impact die serviceproviders
hebben op advieskantoren toeneemt. Dit concluderen zij uit het jaarlijkse
onderzoek. De impact op de concurrentiepositie, de kwaliteit van processen
en op de breedte van de dienstverlening zal snel groter worden. Ook het
effect op het rendement van de advieskantoren neemt toe door samenwerking
met een serviceprovider.
Bedankt!
We willen de deelnemers aan dit onderzoek heel erg bedanken voor de
mooie waardering. Bent u nieuwsgierig naar de uitkomsten van het volledige
rapport? Neem dan contact op met onze accountmanager Joris Vos. Hij praat
u graag bij over het onderzoek.
Vragen
Interessant voor u ?
- Acura in de pers
- Nieuws
- Vacatures
- Cookies en Privacy
- Algemene voorwaarden
- Ons fraudebeleid
- Verzekeraars