Acura Adviseur Extranet

Feiten over onze schadeafdeling

11 Maart 2019

Met onze schadeafdeling staan we voor uw klanten klaar bij schade. Dit doen wij met een team van 10 collega's die allemaal branchebreed inzetbaar zijn. Met een gemiddelde wachttijd van maximaal 10 seconden wordt elke klant snel telefonisch te woord gestaan. Graag delen wij de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek met u.

Klanttevredenheidsonderzoek

Na elke afgewikkelde schade sturen wij een vragenlijst om de klanttevredenheid te meten. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Om de klanten te bedanken voor de moeite verloten we 4 keer per jaar een dinerbon onder de respondenten.

Resultaten

In 2018 hebben 768 klanten onze vragenlijst ingevuld. We zijn trots op de mooie resultaten. Bijna 90% van de respondenten is tevreden over het contact met de schadeafdeling van Acura. Het gaat hierbij onder andere over telefonische bereikbaarheid, deskundigheid en meedenken in oplossingen. Ook de afhandeling van de schade wordt goed beoordeeld. Ongeveer 85% van de respondenten geeft aan dat de snelheid van handelen, de duidelijkheid over de afwikkeling en het nakomen van afspraken goed is. Uiteraard gaan we ook aan de slag met de verbeterpunten. We gaan onze communicatie verder verhelderen en we gaan aan de slag van het uitbouwen van onze samenwerkingspartners.

Benieuwd naar alle resultaten? Klik dan hier.

Terug

Acura Assuradeuren - Postbus 156 - 5490 AD Sint-Oedenrode - info@acura.nl - KvK: 17181722 - AFM: 12012150

Top