Klachtenprocedure Acura Assuraderen
Vanzelfsprekend streven wij ernaar om uw belangen zo goed mogelijk te
behartigen. Het kan echter
voor komen dat u niet tevreden bent over bijvoorbeeld onze diensten of
dienstverlening. In dat geval
vernemen wij dat graag van u. Wij stellen alles in het werk om uw klacht
goed af te handelen.
Vraag het eerst uw adviseur
Bespreek de klacht eerst met uw adviseur. De bij Acura aangesloten adviseur behartigt uw belangen en is ten alle tijden uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw adviseur het probleem snel voor u oplossen.
Niet tevreden?
Laat het ons dan weten.
Uw klacht schriftelijk indienen
Komt u er met uw adviseur niet uit, dan kunt u de klacht aan ons voorleggen.
In eerste instantie
proberen wij om samen met u tot een oplossing te komen. Mocht u het uiteindelijk
niet eens zijn met de behandeling van uw klacht door onze medewerker(s),
dan kunt u zich binnen 30 kalenderdagen na dagtekening van de voorgestelde
oplossing schriftelijk richten tot de directie. De directie streeft ernaar
om
binnen 14 dagen haar definitieve standpunt aan u mee te delen. Indien dit
niet mogelijk is, bijvoorbeeld omdat nader onderzoek nodig is, dan zullen
wij dat eveneens binnen 14 dagen aan u laten weten.
Uw schriftelijke klacht kunt u sturen naar:
Acura Assuradeuren
T.a.v. de directie
Postbus 156
5490 AD Sint-Oedenrode
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Indien u het niet eens bent met het definitieve standpunt van de directie,
kunt u zich wenden tot het
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD is het
onafhankelijke loket voor het
beslechten van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.
U kunt bij deze instantie
binnen drie maanden na dagtekening van de brief van de directie een klacht
indienen. Op www.kifid.nl vindt u meer
informatie over de voorwaarden voor het indienen van een klacht. Vanzelfsprekend
kunt u zich ook altijd wenden tot de burgerlijke rechter.
Vragen?
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088-7654000 en/of e-mail info@acura.nl
Vragen
Interessant voor u ?
- Acura Automeld
- Garageverzekering
- Digitalisering betalingsverkeer
- HRM Kennisportaal
- Klachtenprocedure
- Polisvoorwaarden
- Productwijzers
- Verzuimsignaal
- Wijzigingsformulier
- Verzekeringskaarten
- Extranet